نشان می دهد 9 24 36

پسری با پرچم قرمز و چند داستان دیگر

45,000 تومان
داستان کوتاه اگرچه یک نوع ادبی لذت بخش و تأثیرگذار است که متاسفانه  در سالهای گذشته در حوزه ادبیات داستانی

کلیدهای بهشتی : گزیده مفاتیح الجنان برای کودکان و نوجوانان

160,000 تومان
کتاب «کلیدهای بهشتی : گزیده مفاتیح الجنان برای کودکان و نوجوانان» از مجموعه «دری به باغ نور» است که  سید

قیام و قعود

16,500 تومان
قیام و قعود نوشته مهدی آشتیانی، سرگذشت 22 تن از افرادی است که در واقعه کربلا تاثیر داشته اند،افرادی که

واقعه کربلا: ذبیح عشق

12,000 تومان
ذبیح عشق روایتی است از واقعه کربلا به قلم کمال السید و ترجمه حسین سیدی که با ترجمه ای روان

مادر عشق: روایت داستانی از زندگی حضرت ام البنین (س)

50,000 تومان
ریحانه، عنوان مجموعه ای است که می کوشد از فراز ابرهای گذران زمان، نگاهی نو به زندگی زنان نامدار صدر

دیوار نامرئی

35,000 تومان
رمان «دیوار نامرئی» نوشته امیلی رودا با ترجمه روان و ساده محبوبه نجف خانی در انتشارات مدرسه به منتشر و روانه بازار شد.

برزخ زمین

50,000 تومان
کتاب «برزخ زمین» نوشته هاشم افتخار، یکی از قدیمی‌ترین آثاری‌ست که در ژانر علمی‌-تخیلی در ایران نوشته شده است. برزخ زمین در بافت ضداستعماری و ضدنژادپرستانۀ خود قصد دارد که به هویت واقعی انسان‌ها نقب بزند. هویتی ورای چیزهایی مانند کاکا سیاه بودن و زردمبوهای روس و چیزهایی مانند آن. رویکرد برزخ زمین، همدلی ابتدایی با قهرمان داستان است؛ آنجا که او مأمور می‌شود در حفاظت از کشورش، به کشور دیگری (روسیه) برود و از آن‌ها جاسوسی کند تا هزاران کیلومتر آن‌سوتر، مردمانش در نوعی از آسایش باشند. اما در ادامه، نویسنده پی‌درپی، هویت‌های پوشالی قهرمان داستان را می‌شکند. شکست‌هایی که او را دچار بحران و بهت و حیرت می‌کند. جین هابل به‌عنوان قهرمان داستان تلاش بسیاری می‌کند تا بتواند از این هزارتوی بی‌پایان رهایی یابد، اما هرقدر جلوتر می‌رود بیشتر دچار گسست می‌شود. نویسنده تلاش فراوانی کرده است تا حرف‌هایش تصنعی و مقاله‌گون نشود. از همین رو است حس مباهاتی که جین نسبت به نژاد آمریکایی دارد؛ نژادپرستانه نیست، اما در ادامه او درمی‌یابد گرچه او ظاهراً رویکردی نژادپرستانه ندارند، اما نگاهش به دیگر انسان‌ها خصوصاً آن‌ها که مخالف سیاست‌های کشورش هستند، بسیار نژادپرستانه است. قهرمانان داستان اسامی غیر ایرانی دارند و این به شکل درستی در فرایند قصه‌گویی اثر گذاشته است. چراکه مکان داستان‌گویی درجایی غیر از جغرافیای بومی ایران است.

سواد خبری

امروزه که افراد با دسترسی به اینترنت چه از طریق رایانه و چه تلفن همراه هوشمند، هم مصرف کننده و