این کتاب، نخستین کتابی است که به زبان فارسی در زمینه مدرسه پژوهشمحور منتشر شده است. اگر چه از مدرسه محوری در نظام آموزشی کشور سخن بسیار به میان آمده است، اما بیگمان لازم است مدرسه محوری با پژوهش نیز همراه باشد. در این کتاب پژوهش به عنوان یک رویکرد مورد نظر است، یعنی به عنوان بنیادهای روشهای آموزش و تمام مؤلفههای آن.
این کتاب بر مبنای پژوهشها و با توجه به مبانی نظری و فلسفی پژوهش و مدرسه پژوهشمحور تنظیم شده است. کتاب توسط شهره حسینپور طولازدهی و حسنرضا زینآبادی تالیف شده و چاپ اول مهر ماه 1402 است.
بیتالمقدس
15,000 تومان قیمت اصلی 15,000 تومان بود.13,500 تومانقیمت فعلی 13,500 تومان است.
#آداب_رفتاری در فضای مجازی
145,000 تومان قیمت اصلی 145,000 تومان بود.130,500 تومانقیمت فعلی 130,500 تومان است.
-10%
چگونه مدرسه خود را پژوهشمحور کنیم؟
160,000 تومان قیمت اصلی 160,000 تومان بود.144,000 تومانقیمت فعلی 144,000 تومان است.
در این کتاب پژوهش به عنوان یک رویکرد مورد نظر است، یعنی به عنوان بنیادهای روشهای آموزش و تمام مؤلفههای آن.
این کتاب بر مبنای پژوهشها و با توجه به مبانی نظری و فلسفی ژوهش و مدرسه پژوهشمحور تنظیم شده است.
دسته: برنامه درسی, علوم اجتماعی, علوم انسانی, علوم تربیتی, عمومی, کتاب, کلاس داری, مدیریت, مدیریت آموزشی, مدیریت و برنامه ریزی آموزشی, مشاوره و برنامه ریزی, موفقیت و برنامه ریزی
برچسب: آموزش و پرورش, انتشارات مدرسه, برنامه ریزی آموزشی, پژوهش, پژوهش محور, راهنمای آموزشی, مدرسه, مدرسهمحوری, نظام آموزشی
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 350 گرم |
---|---|
ابعاد | 24 × 16.5 × 1 سانتیمتر |
مولف |
شهره حسین پور |
قطع |
وزیری |
نظرات (0)
اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “چگونه مدرسه خود را پژوهشمحور کنیم؟” لغو پاسخ
همچنین ممکن است دوست داشته باشید…
آشنایی با ساعت درونی بدن – ویژه معلمان، والدین، مشاوران و پژوهشگران حوزه تعلیم و تربیت
همه چیز در جهان حرکت موزون دارد. این حرکت یکی از بزرگ ترین مبانی سازمان دهنده جهان است. نبض انسان با آهنگ های متفاوتی کار می کند. با نگاه دقیق به دنیای اطراف پی می بریم که حیات و زندگی به شکل فعالیت دوره ای با آهنگی منظم است. تظاهرات فعالیت های موجودات زنده ثابت نیستند و دارای تغییرات منظمی می باشند.با این تغییرات در این کتاب آشنا می شوید.
الگوی تدوین برنامه درسی با رویکرد فطرت گرایی توحیدی
رابطه مبنا با بنا چگونه باید تحقق یابد؟ این پرسش بسیار جدی است که پاسخ به آن فوق العاده ضروری می باشد. ربط «مبنا» و «بنا» با الگوی کاربردی مناسب انجام می پذیرد. این الگو باید طوری صورت بندی شود که گام های مشخص و قابل انجام و قابل ارزیابی را در برگیرد و پیشرفت در آن را بتوان مورد داوری قرار داد. این کتاب تلاشی است در جهت شکل دهی به الگوی تدوین برنامه درسی با رویکرد فطرت درسی با رویکرد فطرت گرایی توحیدی.
نقد و بررسیها
هنوز بررسیای ثبت نشده است.