برای معلمان، دانستن این امر مهم است که ادراک یک مهارت آموختنی است. مفهوم این سخن آن است که فراگرد آموزش، رابطه مستقیم با مهارت های ادراکی کودک به عمل آید. روش های مناسب آموزشی می تواند بسیاری از خرده مهارت های ادراک را بالا ببرد و یا فراگرد یادگیری را در ارتباط با نقائص ادراکی تغییر داده و اصلاح کند. بنابراین، همان گونه که مایکل باست می گوید معلمان و درمانگران باید نسبت به مشکلات ادراکی کودکان حساس یاشند، چرا که دشواری در این مهارت،یادگیری در سطوح عالی تر را مختل می کند.
حالا فهمیدم… (راهبردهای بهبود مهارت های ادراکی در دانش آموزان ابتدایی)/ راهنمای عملی درمانگران، معلمان، اولیا و دانش آموزان
30,000 تومان
موجود در انبار
شناسه محصول:
3577
دسته: آموزشی, دبستان, راهنمای تدریس, کتاب
برچسب: آموزش و پرورش, اختلالات, ادراک بصری در کودکان, ادراک تصویر, انتشارات مدرسه, راهنمای آموزشی, کودکان کند ذهن, نواب کاظمی, یادگیری
توضیحات
توضیحات تکمیلی
وزن | 500 گرم |
---|---|
ابعاد | 28 × 21 × 1 سانتیمتر |
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “حالا فهمیدم… (راهبردهای بهبود مهارت های ادراکی در دانش آموزان ابتدایی)/ راهنمای عملی درمانگران، معلمان، اولیا و دانش آموزان” لغو پاسخ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.