، برنامه ریزی آموزشی و سیاست گذاری آموزشی اموری کاملاً مرتبط با یکدیگرند، برنامه ریزانی که به چگونگی تهیه و تنظیم سیاست ها آگاه نیستند، موفق نخواهند بود و کمک چندانی نیز به سیاست گذاران نمی کنند. در واقع، برنامه ریزی فرآیندی گوناگون، از تحلیل وضع موجود و ایجاد و ارزیابی گزینه های سیاستی تا تنظیم و نظارت بر اجرای سیاست جدید م یانجامد، در بر میگیرد. در این فرایندها افراد مختلفی دخالت دارند و اگر منافع آنها به درستی ارزیابی نشود و مورد توجه قرار نگیرد، احتمال هر نوع شکستی برای برنامه با سیاست وجود دارد.
این کتاب یک الگوی کلی از سیاست گذاری آموزشی را معرفی می کند و با بهره گیری از مطالعات تحلیلی و انتقادی، چگونگی کاربرد آن را توضیح می دهد.
فرآیند برنامه ریزی سیاست گذاری در آموزش و پرورش : یک چهارچوب کاربردی
55,000 تومان
موجود در انبار
شناسه محصول:
2085/4
دسته: از مدرسه تا دانشگاه, خواندنی های آموزشی, دسته بندی نشده, علوم اجتماعی, کتاب, مشاوره و برنامه ریزی, موفقیت و برنامه ریزی
برچسب: آموزش و پرورش, انتشارات مدرسه, برنامه ریزی, ترجمه, تری دمسکی, رخساره کاظم, غلامرضا گرائی نژاد, وادی حداد
توضیحات
نظرات (0)
اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “فرآیند برنامه ریزی سیاست گذاری در آموزش و پرورش : یک چهارچوب کاربردی” لغو پاسخ
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.